Klantenservice
Wil je hulp bij de aankoop van een logeerbed of logeermatras? Neem gerust contact met ons op. De aankoop van een logeerbed en logeermatras is niet iets wat je wekelijks doet. Wij kunnen het ons voorstellen dat je hierbij een advies wilt hebben. Heb je vragen over je bestelling, levering of heb je vragen over onze producten? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur op nummer 026-8446411
Veelgestelde vragen
In de onderstaande veelgestelde vragen zou je zoveel mogelijk antwoord moeten kunnen vinden op jouw vragen. Staat je vraag er niet bij? Vul dan het contact formulier in, stuur een e-mail of bel 026-8446411 ons gerust. Wij helpen je graag verder.
BESTELLEN
Bestellen doe je met een paar klikken.
1. Kies je product(en)
Kies het product dat je wilt aanschaffen. Selecteer de opties van het product zoals afmeting en/of kleur. Druk daarna op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’. Je kunt nu rustig doorwinkelen of jouw bestelling verder afronden.
2. Controleer je bestelling
Voordat je je product(en) gaat afrekenen is het belangrijk om je bestelling goed te controleren. Heb je de juiste maat en kleur geselecteerd. Je kunt je bestelling nog eenvoudig wijzigen. Is je bestelling juist ga dan verder naar afrekenen.
3. Betalen
Vul je persoonlijke gegevens in en selecteer een betaalmethode die je wilt gebruiken. Afrekenen gebeurt veilig via jouw eigen bank. Bedankt voor je bestelling. Je ontvangt nu een bevestiging per e-mail. heb je vragen over je bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Ja, het is ook mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen.
Bel 026-8446411 en geef je bestelling door. Je kunt bij logeerbedden en logeermatrassen bij aflevering pinnen of vooraf het bedrag overmaken.
Bij ieder product staat aangegeven wat de levertijd is. Wij hebben in ons magazijn veel producten op voorraad waardoor de levertijd +/- 3 werkdagen is. Wanneer het product niet op voorraad is dan is de gemiddelde levertijd 7 tot 14 dagen. Wil je vooraf weten wat de levertijd van een product exact is, omdat je bijvoorbeeld logees verwacht? Neem dan contact met ons op.
Heb je je bestelling geplaatst en wil je je order wijzigen? Geen probleem, neem contact met ons op en wij gaan het voor jou regelen!
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. In het winkelmandje verschijnen ook de prijzen inclusief BTW, op de totaalregel wordt het BTW bedrag apart genoemd.
De meeste producten kun je bekijken in onze winkel in Arnhem. Lees meer over onze beddenzaak in Arnhem
BETALEN
Betaal bij ons met de betaalmethode die jij wenst. Je kunt zowel vooraf als achteraf betalen. Wij maken altijd gebruik van een beveiligde betaalomgeving waardoor jouw gegevens extra beveiligd zijn.
Betaalmethoden:
– iDEAL
– in3 (betaal in 3 termijnen)
– Visa
– Mastercard
– Maestro
– Bancontact
Je betaalt bij ons nooit extra kosten voor het gebruik van een bepaalde betaalmethode. Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Wil je meer informatie over de betaalmethoden bekijk dan onze betalingspagina.
In3Â biedt jou de mogelijkheid om een aankoop in drie termijnen te betalen. Je betaalt in drie keer binnen 60 dagen. De eerste termijn betaal je bij aanschaf van de producten. De tweede termijn na 1 maand en de derde termijn na 2 maanden. Zodra de volgende betaaltermijn is aangebroken ontvang je een e-mail met een betaallink.
Met in3 betaal je het bedrag in 3 termijnen tegen 0% rente. Dit geldt voor aankopen met een totaalbedrag van tussen de € 150,- en € 3.000,-.Â
Alle producten die via DHL of PostNL verstuurd worden kunnen alleen direct afgerekend worden in onze beveiligde betaalomgeving. Heeft het de voorkeur om te pinnen bij aflevering? Neem dan contact met ons op en plaats je bestelling per telefoon.
VERZENDEN & BEZORGEN
Wij maken een onderscheid tussen verzenden en bezorging. Wij versturen bedtextiel, kussens, dekbedden e.d. als pakket (met maximaal toegestane omvang van 300 cm). Hiervoor maken wij gebruik van DHL of PostNL.
Artikelen die niet in een verzenddoos passen zoals bijvoorbeeld logeerbedden en logeermatrassen bezorgen wij met onze eigen bezorgdienst of worden bezorgd via een transportbedrijf met een vrachtauto. De kosten voor bezorging met groot transport zijn hoger dan het versturen van een pakket via PostNL of DHL.
1. Pakketverzendingen Nederland en België
Wij hanteren GRATIS verzending voor bestellingen boven de €50,-. Voor bestellingen tussen de €25,- en €50,- zijn de verzendkosten €3,95 en nemen wij een deel van de verzendkosten voor onze rekening.
De verzendkosten voor orders tot €25,- zijn €6,95.
De verzendkosten naar de Waddeneilanden (NL) zijn €6,95. Wij verzenden met DHL of PostNL.
Verzendkosten naar andere landen?
Neem voor verzendingen buiten Nederland en België contact met ons op.
2. Bezorging logeerbedden en logeermatrassen
Artikelen die wij niet kunnen versturen als pakket zoals logeerbedden, logeermatrassen, onderschuifbedden bezorgen wij met eigen transport.
Binnen Nederland bezorgen wij GRATIS wanneer het orderbedrag hoger dan €500,- is. Bij orders tussen de de €250,- en €500,- zijn de bezorgkosten €50,- en orders lager dan €250,- zijn de bezorgkosten €75,-
Bezorgkosten naar de Waddeneilanden (NL) en België kunnen afwijken. Wij zullen hiervoor contact met je opnemen. Hiervoor ontvangt u een aparte factuur.
De bezorgkosten zijn indicatief omdat de kosten van transport afhankelijk zijn van de omvang en het gewicht van de goederen. Wanneer de bezorgkosten afwijken dan nemen wij contact met je op. Je beslist dan zelf of je de bestelling wilt laten bezorgen of wilt annuleren.
Pakketleveringen:
Hebben wij de producten op voorraad en plaats je je bestelling voor 16.00 uur. Dan verzenden wij de producten dezelfde dag. De bestelling wordt dan de volgende dag afgeleverd.
Voor artikelen die speciaal voor jou gemaakt worden ontvangt je binnen een week een e-mail met de verwachte leverweek.
Bezorgen:
Als je bestelling in ons magazijn is aangekomen maken wij telefonisch een afspraak om de levering te plannen naar een tijdstip wat jou schikt.
Wij hebben veel producten op voorraad en enkele producten hebben een levertijd. De levertijd kan variëren van enkele dagen tot enkele weken. In de webwinkel hebben wij per product aangegeven wat de levertijd is.
Logeerbedden en logeermatrassen bezorgen wij met onze eigen bezorgdienst of eigen transport. Alle pakketten worden via DHL verstuurd.
Als klant ontvang je bij een pakketbezorging van ons een track & Trace code. Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en DHL het pakket ook niet bij je buren kan afgeven, dan bezorgt DHL je pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. DHL laat dan een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je via track en trace zien waar je pakket wordt bezorgd.Â
Wanneer wij met onze eigen bezorgdienst een logeermatras of logeerbed komen afleveren dan maken wij vooraf telefonisch een bezorgafspraak met een indicatie van de aflevertijd. Bent u dan niet thuis dan proberen wij u telefonisch te benaderen.
GARANTIE EN RETOURNEREN
123logeerbed.nl hanteert een zicht termijn van 14 dagen waarbinnen je de artikelen kunt terugsturen. Ook kun je gebruik maken van het herroepingsrecht. Lees meer over de retourvoorwaarden op de speciale retourpagina.
De retourvoorwaarden kun kun je lezen op de speciale pagina hiervoor. Klik hier
Bij 123logeerbed.nl kun je artikelen omruilen. Lees hier de voorwaarden.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
Wil je naar aanleiding van een klacht een artikel retourneren dan kun je daar hier de informatie over vinden.
Je kunt je klacht mailen naar: info@123logeerbed.nl, telefonisch: +31-268446411 of per post aan ons indienen.
Onze medewerkers nemen iedere klacht uiterst serieus en wij zullen jouw klacht binnen 5 werkdagen bespreken en afhandelen. Binnen deze termijn zullen wij je op de hoogte stellen van de oplossing.
Klachtenadres post:
123logeerbed.nl
Boulevard-Heuvelink 24
6828 KP Arnhem
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
123logeerbed.nl hanteert de wettelijke garantie. Dit betekent dat je in alle redelijkheid een goed product mag verwachten. Voor deze producten geldt ook een fabrieksgarantie. Binnen deze garanties kijken we naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld het leveren van een vervangend of een gelijkwaardig product. Wanneer vervangen niet mogelijk is heb je recht op restitutie van je aankoop bedrag.
Lees meer over onze garantieregeling
Klantenservice
Heb je een vraag over een product of hulp nodig bij je bestelling? Wij helpen je graag.
Telefonisch contact
Iedere werkdag van 10.00 uur tot 17.00 uur
Stuur een e-mail
info@123logeerbed.nl
Hulp of advies nodig?
Onze slaapadviseurs staan dagelijks voor jou klaar voor een persoonlijk advies!